Sayfalar

6 Aralık 2012 Perşembe

kedi şart mı?

alışıyorum ya blog yazmaya, hani tam olmasa da oldu olacak ya, bi yandan başka bloglar geziyorum, hımm bu da iyiymiş dediğim bi blog varsa zırt bi kedi çıkıyor blogun içinden. blog yazan kim varsa bir de kedisi var evde. kedi evcil hayvan ya sahibini de evcil yapıyor.. yani en azından benim tanıdığım tüm kedi besler ve severler evcil insanlar. o zaman bir matematik denklemi yazıp şöyle mi demeli; kediler evcildir, kedi severler evcildir, evciller evlerini severler, evlerini sevenler evlerinde vakit geçirirler, evlerinde vakit geçirenler sıkılırlar, sıkılanlar blog yazarlar, stop. mır mır mır mır mır mır. kedi sevesim değil kedi olasım var. mır mır mır mır mır...


Fotoğraftakiler: Mahallenin kaşar peyniri sever kedileri.

1 yorum:

  1. Benim bir kedim bile yok:)
    Olmaz da sanırsam.
    İlginç ama korkuyorum kedilerden.
    Geçen misafir olduğum evin kedisi çorabımn pomponlarına atlayınca öyle korktum ki,anlatamam:)
    Ama sevimli hayvanlar olduğu bir gerçek:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil