Sayfalar

20 Şubat 2013 Çarşamba

Gece gelen; ilham, vahiy, vb.

Aslında yapıcak bir sürü iş varken yatağına uzanırsın da uyuyakalırsın ya; sonra zamansız bi vakitte uyanır, yapmak istediklerini -tam o anda- yapmak istersin ya. Yani en olmayacak anda. Zamanlama hatalarına kurban giden iyi düşünce, iyi fikir, iyi projeler olur...

Çok “post” birikti; kafamda ve bilgisayarımda, ama yorgun da değil de tembel zamanlarımdayım bu ara.
Yine de bak üşünmedim şimdi, açtım bilgisayarı az da olsa yazıyorum. 

Kafam  şu yazıya ne fotoğraf ekleyeceğimde… Şu mürebbiye ruhuma bi kaç seksi kıyafet gerekiyor; mesela “akıllı telefon”!  Ne bulduysam şu an çeker eklerdim… Modern zamanların dibine vurmak istedim şimdi. Ve popüler kültürün esiri olmak. Rakı şişesinde balık olamıyorsak, başka bir köşe bulmanın vakti gelmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder